Meet ur favorite Kwang Soo in Caffee Benee Sunway!

Annyeong!!!

I heart coffee!I heart Kwang Soo. Hi peminat giraffee aka Kwang Soo, ada berita baik untuk anda semua!Jejaka tinggi lampai sekali lagi terbang ke Malaysia untuk berjumpa dengan peminat2nya di Caffee Benee, Sunway!

Kedatangan Kwang Soo tu sebenarnya untuk merasmikan pembukaan kedai kopi rangkaian Caffe Benee dari Korea. Kepada anda yang tidak sempat menghadiri fan meeting di KWC, pastikan anda menanda tarikh 8 March dalam diari anda sekarang juga!

Menurut pengalaman lepas, Sunway bakal digegarkan dengan kebanjiran peminatnya dan memang cari nahas jika anda berada di situ (if u r not girraffe's fan). Trust me, Malaysian mmg suke sgt bende free..wakakaka
...
Caffee Benee terletak di LG, berhadapan dengan AEON. Menariknya mengenai Caffee Benee ini yg tidak terdapat dalam mana2 kedai kopi di Malaysia, anda akan diberikan button dan button ini akan menyala n vibrate untuk memberitahu bahawa minuman anda telah siap. Alah, macam dlm citer Korea yg anda selalu tgk tu. Bolehlah fefeeling mcm duk kat Korea. Giteww..

Price range between RM12-RM20++. This cafe also serve cakes, waffle (topping with ice cream) and breads. Lisa tak sempat nak lepak kat kedai ini but I've tapau my caramel macchiato. No worries, I'll go and do the food review there!

Okay, zip my mouth n let my pictures told the story. 
Semua orang segar dengan Caffee Benee! Percubaan pertama dengan Caramel Macchiato.

Kopi ini melalui proses pembakaran secara sederhana membuatkan kopi kami lazat!

Barista yang bertungkus-lumus untuk menghasilkan kopi yang lazat.

Gelato juga dijual disini!

Inilah button yg diberikan kpd anda sbg reminder to pick-up ur drinks!

Waiting to be served!

I'll do the food review here!

Lisa's Food Hunter's Comment:

Personally I like the environment but since it was a new place, the serving time is a bit late. Okay barang baru kan!Anyway, I had my first caramel macchiato and the caffeine is not that strong and I can enjoy my sleep!Yeayy. People always said that macchiato is a strong coffee.

Giraffe's fan don't forget to meet ur Kwang Soo in Caffe Benee on 8 March. Whereby Coffee lovers u r welcoming to this cafe anytime u like!

Till then ~~
#foodhunter

Comments

Popular posts from this blog

Pakaian Ikut 4 Musim di Korea

Pengalaman sewa rumah di Korea.

Kat Mana Halal Jajangmyeon?